Subject: FW: Projekt kooskõlastamiseks_T04623 Randvere tee
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Oct 2024 11:45:50 +0300

Tere.

Palun Deltas/JIRAs korduvaks täitmiseks mulle ja Laurile.

Tervitades

Merike

From: Heli Liira <[email-masked]>
Sent: Friday, October 25, 2024 11:38 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Projekt kooskõlastamiseks_T04623 Randvere tee

Tere!

Oleme teinud muudatused, olemasolev drenaažisüsteemi ühendatud
projekteerituga.

Täiendatud projektmaterjalid on laetavad allolevalt lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fo/obje8xr9xsgpkvg2cxv17/AKJe7fkpLmkDEobw-Ci1e
kQ?rlkey=3712zuzmqispbyr24z779jvy3
<https://www.dropbox.com/scl/fo/obje8xr9xsgpkvg2cxv17/AKJe7fkpLmkDEobw-Ci1
ekQ?rlkey=3712zuzmqispbyr24z779jvy3&dl=0> &dl=0

Tervitades

Heli Liira
Teedeprojekt OÜ | bürooassistent | tel: 682 5717 | e-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 24, 2024 11:29 AM
To: Heli Liira <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Projekt kooskõlastamiseks_T04623 Randvere tee

Tere.

Täname projekti eest.

Drenaaži kohta tähelepanekud

Palume projektis täpsustada, kuidas on tagatud riigitee maaüksusel
paiknevate olemasolevate drenaažisüsteemide edasine toimimine, kui
projekteeritavat drenaažisüsteemi ei ühendata olemasolevaga.

Palume lahendada drenaaži toimimine selliselt, et olemasolevad
drenaažisüsteemid toimiksid ka projekti realiseerumisel.

Info:

TRAM poolt tellitud projekti „Riigitee 11250 Viimsi-Randvere tee km
0,69-0,84 ümberehitamise ehitusprojekt“ (Teedeprojekt OÜ, töö nr T05120-1)
järgi välja ehitatud teeosal kehtib garantiiaeg kuni 16.03.2028.

TRAM Põhja osakonna ehituse üksuse poolsed tähelepanekud (kui neid on)
ehitustegevuseks objekti garantiiajal edastame esimesel võimalusel.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Heli Liira <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 24, 2024 2:59 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekt kooskõlastamiseks_T04623 Randvere tee

Tere!

Teedeprojekt OÜ on koostanud põhiprojekti,

”Randvere tee (Rohuneeme tee – Heki tee), T04623.

Ühtne projekt koosneb tiitellehel ja sisukorras loetletud viiest eriosast.

Palume Transpordiameti kooskõlastust/nõusolekut kogu projektiga kavandatud
tegevustele.

Kõik projektmaterjalid on laetavad allolevalt lingilt:

https://www.dropbox.com/scl/fo/jfeoykmi5i44dc3gfqbn9/AHoyG5aOeqC_sfLR4CtHx
N8?rlkey=do3akwi81pbqaqx7g6zwxy714
<https://www.dropbox.com/scl/fo/jfeoykmi5i44dc3gfqbn9/AHoyG5aOeqC_sfLR4CtH
xN8?rlkey=do3akwi81pbqaqx7g6zwxy714&dl=0> &dl=0

Tervitades

Heli Liira
Teedeprojekt OÜ | bürooassistent | tel: 682 5717 | e-post:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.